lördag 6 juni 2009

Nationaldagen

Idag är det alltså Sveriges nationaldag villket jag antar att ingen har kunnat missa vid det här laget? Det är flaggor överallt på de svenska bloggarna. Det är bra tycker jag, hjälper mig att komma ihåg att jag måste ringa och gratulera min storebror på födelsedagen. Det är inte det enklaste kan jag säga för jag har ringt nu snart en miljon gånger och det är upptaget hela tiden, Är rädd att jag ska glömma bort att ringa om det fortsätter att vara upptaget, därav detta inlägg.

Ha en riktigt trevlig nationaldag på er allihopa!

20 kommentarer:

  1. sv: tack desamma! :) ska du göra nåt speciellt idag?

    SvaraRadera
  2. sv: myysigt :) jag ska äta lite snart, sen träffa lite vänner innan fotbollen :)

    SvaraRadera
  3. ja, okej. Det förstår jag! =)
    Tack detsamma du!
    Jag ska fika med några tjejer ikväll, mezo i helsingborg :) själv?

    SvaraRadera
  4. Vart i i Usa har din man varit? då hoppas du att han har presenter med sig hem eller? Ha en skön lördag.kram

    SvaraRadera
  5. Har ni varit gifta länge & har han varit där länge då eller? klart han har köpt hem något fint till sin fru :) kram

    SvaraRadera
  6. sv: taack desamma. :D nja, inte så. vart nyss med en kompis och ska åka och köpa glass sen. :) själv då?

    SvaraRadera
  7. sv: okej :) grattis på din bror :)
    nää :p

    SvaraRadera
  8. Dagens planer är att slappa med min kära ..se på matchen i kväll..eller lita sen kanske man tröttnar som vanligen..hihihi--När kommer manen hem i dag då? ska du överaska med en god middag då eller?

    SvaraRadera
  9. SVAR:Javisst är det gott =) <3 Vi brukar oftast bara ha ost,skinka och tomat på typ =)
    Du då?
    Kom på eftersom du skriver din man, hur länge har ni varit gifta?=)
    <3

    SvaraRadera
  10. Här firas det inte men det verkar det inte göras någon annan stans häromkring heller , hehe!

    SvaraRadera
  11. sv: Hm, igår kom ett par vänner hit på middag sen så följde jag med dom hem och sov där. Annars så händer inte så mycket. Själv då? ^^

    SvaraRadera
  12. sv: hehe ja =) Brukar alltid svara i min blogg och sen klistra in det i den andres också, men hos dig går det inte =)

    SvaraRadera
  13. sv; jag har lyckas dragit på mig en förskyldning, och med en studentvecka framför mig så blir det bara att vila!
    sjdå? :)

    SvaraRadera
  14. Det är klart att han kommer var trött efter alla de timmarna han har suttit på planet..klart att han har ätit en middag där för anaras mår man inte bra efter så många timmar..Har du varit i usa ? kram

    SvaraRadera
  15. Lovar att skriva om chokladen om den är go eller ej i kväll när man har testat den...VAr i usa när jag var liten 2 gånger,,det var jätte skoj...vi pratar om att resa dit om några år :) ska bli skoj..kram

    SvaraRadera
  16. Ja, det är ju jätteskumt! =P Det går inte heller att medan man skriver använda komandon på tangenbordet som "home", "end" etc om man vill hoppa fram till början av det man skrev och ändra något eller liknande... nåja =P Inte hela världen =)

    SvaraRadera
  17. jao men min mensvärk ger sig tyvärr inte riktigt :(

    SvaraRadera
  18. sv: ja gör det=) lite mat i magen är aldrig fel=)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails