fredag 5 juni 2009

Min vinst

Linnet
Linnet på
Köpte Ben & Jerry's i mini burkar

Idag damp det ner ett littet kuvert med linnet som jag vann hos Simone C H, det tacka jag för.=) Visst är det fint? Ser lite knövligt ut på med mjukisbyxor under men jag tycker i alla fall att linnet är väldigt sött. Var och handlade lite lunch och hittade miniburkar med Ben & Jerry's med medföljade skedar och eftersom jag aldrig testat deras glass och verkligen älskar miniatyrer så kunde jag inte låta bli att köpa en av varje sort.

Nu ska jag gå och kika lite på film ett tag. Hoppas ni haft en riktigt bra dag hittills!

21 kommentarer:

  1. sv: åh, taack. :D

    sött linne och B&J´s är såhäääär gott. :D

    SvaraRadera
  2. sv: hihi, ja. :D jodå, den har varit helt okej. sj? :) ^^

    SvaraRadera
  3. ja, mycket!
    Nej, det kan man ju inte säga, om ni har regn? här regnar det lite då och då och sen kommer solen... :P

    SvaraRadera
  4. Tråkigt...
    Det är soligt här just nu, men vindarna är väldigt kalla.. brr!

    SvaraRadera
  5. oj vilket snyggt linne!

    SvaraRadera
  6. sv: tack :) Här är allting bra, känner mig bara lite slö så jag ska vara med en kompis :D

    SvaraRadera
  7. Hahaha, absolut! :)
    Synd att de bara finns i blått dock. De gula får man ju inte ta med sig hem! :(

    SvaraRadera
  8. jobbigt med blåst. Det ska ju vara fint väder!
    Tack, vad ska du göra ikväll? :)

    SvaraRadera
  9. Glassen till höger är min favorit! :D så himla god!

    SvaraRadera
  10. sv: Haha, neh det är kanske inte så jätte passande xD
    Jadå allt är bra här, själv då? ^^

    SvaraRadera
  11. Åh, vad gott med B&J :D

    sv; Tack desamma :)

    SvaraRadera
  12. Åh ben and jerrys (Y) :)

    SvaraRadera
  13. http://neafoshoo.blogg.se5 juni 2009 18:54

    jepp :D

    SvaraRadera
  14. sv: ja gör så!

    jodå, det är bara bra! sj då?

    SvaraRadera
  15. Tack vad söt du är :)
    Ska ha klänningen på mig ikväll, bild kommer in på bloggen när som hellst (:
    Ha en fin kväll!
    kram

    SvaraRadera
  16. Jag önskar att miniben&jerrys fanns här också. Det är bra att kunna testa en liten burk innan man köper den stora.

    Sv. Nix, jag har inga planer för helgen. Förutom att lata mig, hehe!
    Själv då?

    SvaraRadera
  17. vilket fint linne:)

    Svar: Ja visst var den:)

    /E

    SvaraRadera
  18. svar; jamen eller hur.
    Dom är nästan för söta för att kunnna dö.
    Jag tyckte så synd om den lilla krabaten när den låg där. :{

    SvaraRadera
  19. sv: tack så mycket :)) älskar att sätta på stickers på naglarna!
    Vissa tycker de är töntigt, men sålänge jag själv o killen gillar det så :)
    Ha en underbar kväll! ❤
    *Mvh LiiCee .*

    SvaraRadera
  20. det linnet är ju hur sött som helst och sitter urbra på dej! :)
    *Mvh .*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails