onsdag 10 juni 2009

Haircut

Nu har jag kommit hem från Holland Hair på Ringvägen 108 där jag har klippt och slingat mig och färgat ögonbryn och fransar. Sorry att jag ser lite dryg ut på bilden (hakan i vädret ;-) ) men det var svårt att fota sig själv, orkade inte använda självutlösaren. Dessutom är jag osminkad och trött så jag ser lite sliten ut. Men så här blev håret i alla fall. Är nöjd, har alltid blivit nöjd när jag klipper och slingar mig där. Dessutom avslutar de alltid hårtvätten med en trevlig hårbotten massage. Nu har de även öppnat en webshop där man kan köpa bl.a. Matrix underbara hårvårdsprodukter.

17 kommentarer:

  1. Hihi förstår.. vi har iofs, massor med kanaler tycker jag.. kabeltv som ingår i hyran, men ibalnd kommer inget på tv, men jag skulle aldrig betala massa för att ta fler kanaler, nog att betala den där j*vla tvlicensen på över 2k per år..
    *Rösta gärna fram mig som veckans blogg - se min blogg*..

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja man märker verkligen hur otroligt beroende av internet man är!! (man = jag, hehe :P)

    Håret ser riktigt fint ut!

    SvaraRadera
  3. sv: Åh vilken tur, ska bara svara på kommentarer sen så ska jag vara med och tävla.
    Tack! ^^

    SvaraRadera
  4. det blev ju jättefint!!! :D

    SvaraRadera
  5. jo men samtidigt väldigt skönt! :)

    SvaraRadera
  6. jag håller helt med dig :O han kan dra :P
    vad fint håret blev :)
    kram!

    SvaraRadera
  7. tack så jätte mycket :)

    SvaraRadera
  8. fin du blev i håret!=)

    SvaraRadera
  9. haha det är nog bäst att göra så ja ;)

    SvaraRadera
  10. varsågod!! :D tack! haft en bra dag?

    SvaraRadera
  11. Sv: Ja det är ju smart att kunna mobilblogga när man är ute och reser och liknande :)

    SvaraRadera
  12. Looking good =) Kul att förändra sig lite inför sommaren.

    SvaraRadera
  13. oh, nice!
    SV: Jag tror att ingen hade tackat nej, haha.

    Har du några trevliga sommarplaner? kram

    SvaraRadera
  14. sv: okej :) jo det blev jättefint! ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails