fredag 26 juni 2009

Gårdagens shopping

Köpte den här söta klänningen på Gina
Klänning Bondelid från MQ, var REA på den med 50% så jag slog till.=)
Två läppglans och rn ögonskugga från Make up store, ögonskuggan var på REA.=)

Igår passade jag äntligen på att köpa klänningen som jag spanade in på Gina förra veckan och som jag testade i tisdags. Tycker den är hur söt som helst. Köpte även en Bondelid klänning på MQ för halva priset och två läppglans och en ögonskugga på Make Up Store.

Nu ska jag iväg på tentagenomgång. Ha det!

12 kommentarer:

  1. bra köp idag! :)
    ja, parfymen luktar jätte gott :)

    okej, vad mysigt :)

    SvaraRadera
  2. nej, ska bara ta det lugnt :) imorgon blir det marknad med mina bröder och sen hem och grilla! :) själv?

    SvaraRadera
  3. sv: inget planerat än. själv?

    SvaraRadera
  4. Vad fina kläder :)
    ska minsann in på gina innan jag möter min kompis ikväll :D

    SvaraRadera
  5. Den klänning från gina är så fin :) fanns inte i min storlek tyvärr :p

    SvaraRadera
  6. Älskar den första klänningen! super fin"!

    SvaraRadera
  7. okej, vad mysigt =)
    grilla är det bästa på sommaren :D

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga klänningar :D

    SvaraRadera
  9. Ja, klänningen är verkligen superfin! Är så nöjd!

    xxx

    SvaraRadera
  10. Varför inte en bild på dig i den där gräsliga klänningen istället?
    Mycket tråkig blogg. Lite mer känsla till Sverige tack!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails