måndag 8 juni 2009

Dagens outfit

Linne från Naf-naf, jeans Filippa K och skor Esprit.

15 kommentarer:

  1. sv: nä de var väl typ kända 1-2 år bara innan de dog

    SvaraRadera
  2. kommer inte ihåg XD jaha okej :P

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten hos Amandastyle.
    Kram från Liz:)

    SvaraRadera
  4. sv: ja jag gillar också den. Den var riktigt snygg =)
    ha en bra dag kram, tami.

    SvaraRadera
  5. snygg outfit!
    kram, tami.

    SvaraRadera
  6. Jag har precis ätit mat och ska ta de lugnt resten av dagen, vad jag vet

    SvaraRadera
  7. sv: eller jo, jag kan testa. Det kommer inte att skada. Jag skriver om tävlingen på min blogg och lägger till dig på bloggkoll.
    hoppas jag har turen med mig nu då!
    kram, tami.

    SvaraRadera
  8. ja har frågestund imorn kväll fråga hur mkt du vill :)

    SvaraRadera
  9. sv: Okej :) Men usch vad tråkigt ;s Hoppas solen kommer fram snart där då!
    Jag har faktiskt inte planerat något speciellt, men hoppas på att det ska hända något kul ;)
    Dudå?

    SvaraRadera
  10. sv: jo okej ;) Ska du ändra din frisyr till något speciellt eller? (;

    SvaraRadera
  11. Sv: Ja, väldigt najs :)
    Snyggt linne förresten!

    SvaraRadera
  12. Söt tröja!
    Sv: Jaha, ja men lycka till!
    Du skulle inte vilja rösat på mig att bli veckans blogg i Fridas blogg? Jag skulle blivit jätteglad! Det finns ett inlägg på min bblogg så det är bara att klicka på bilden där och sedan rösta :) hihi, tack <3

    SvaraRadera
  13. okej.. om du menar som en kupstorlek :P så är det nog för C-D... typ.. såvrt o säga

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails