tisdag 23 juni 2009

Dagens inköp



Nu har jag varit på banken och hämtat tomma myntrör så jag kan växla in lite mynt sen någon dag. Passade även på att springa in på Gina Tricot där jag provade den här rosa klänningen ovan. Blev så förälskad i den att jag var tvungen att köpa den i svart också. Priset för dessa godingar är 199 kr/st och de finns i fyra olika färger; korallrosa (ovan), svart (ovan), mörkt turkosblå och matt guldfärgad.

Hittade även en blommig klänning på Gina som jag bara måste ha! Den var så otroligt söt. Tyvärr fick den inte följa med mig hem idag, men det hoppas jag att den ska få göra om inte allt för lång tid...

Nej balkongen kallar. Ha det så trevligt i solen allihopa!

16 kommentarer:

  1. sv: tack! ja, hoppas att man får nåt sålt=) kanske går bättre med min andra design som är på gång=)

    SvaraRadera
  2. sv: hihi, taack så jättemycket :D:D

    fina klänningar. kollade faktikt på dem idag. eller några liknande. ;)

    SvaraRadera
  3. superfina!!
    sv. haha okej, tack för varningen ;D

    SvaraRadera
  4. okej, har du många tatueringar? :)

    SvaraRadera
  5. Okej, till det priset kunde man ju köpa massor!
    NAJS!

    SvaraRadera
  6. sv: tack så jättemycket! Supersöta klänningar :)

    SvaraRadera
  7. Sv: Ja visst blir man trött av såna låna arbetspass! :(
    Vilka fina klänningar du köpte, nu blir jag avis :)

    SvaraRadera
  8. Tack, bikinin är köpt på H&M så klart =)
    Fin blogg

    SvaraRadera
  9. Jätte fina! :O Ska nog åka in och prova en sån någon dag! :D

    SvaraRadera
  10. sv: Ja, och till vilket kanonpris sen också!

    Fina klänningar! :)

    SvaraRadera
  11. Middag o film fick de bli, ekonomin e lite knaper nu så man tager vad man haver o va e väl bättre än sällskapet i sig :)

    SvaraRadera
  12. Svar: ja jag menar det :D och jag räknar faktiskt inte ens med odm i pointsen, utan det är något som går an en gång i vekcna liksom..

    SvaraRadera
  13. sv: tack så jättemycket :D :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails