torsdag 4 juni 2009

Bilder från minglet

Blev sminkad av en make-up artis från make-up store. Här ser ni resultatet.
Ögonmake-upen, tyvärr en väldigt dålig bild
Läppglans, den här färgen gillade jag
Min goodiebag som jag fick med mig hem
Och här är innehållet
Så här såg sminket ut
En bild på kön utanför (första delen av kön, kom i god tid)
En till bild på kön och entrén
Där inne fanns en tallrik där man kunde ta ännu mer av sminket och godis
Det fanns även ett bord med gratis rosévin
Melonskivor och tutti-frutti godis
Här står jag med min goodiebag och ett glas vin i handen
Okey, den här bilden är bara för att jag är barnslig.=) tycket det var roligt att jeansen heter Pippa
En bild på mig igen, jacka vintage, tröja Gina, väska Friis & Co, (jeans Filippa K & skor Billi Bi)
Agnes uppträdde och strax efter den här bilden gick min mobilkamera sönder

Var alltså på mingel på Topshop med Sofis mode. Avskyr egentligen sådan här, först får man köa i en evighet och sedan får man gå omkring och trängas och svettas. Men.. jag hade inget bättre för mig och en goodiebag är aldrig fel.=) Där inne bjöds på Tutti-frutti godis, melon skivor, rosévin och smink från make-up store. Man kunde även bli sminkad av make-up artister från make-up store vilket jag passade på att bli. De hade en dj och så uppträdde Agnes.

Sofi Fahman var fint klädd som vanligt men jag hann inte ta någon bild innan kameran gick sönder. I goodiebagen låg det två tidningar, en påse godis, en ask med bronzing strips och en ögonskugga, ett svart linne och lite reklam. Har tre stycken av den där ögonskuggan nu så jag funderar på att lotta utan en eller två av den här på bloggen...

29 kommentarer:

  1. sv: åhenj!
    ser ut o ha vart en riktigt trevlig tillställning :)

    nu ska jag sova, godnatt!

    SvaraRadera
  2. Ja jag känner inte igen dig heller... hmm.
    jag är 23år gammal.
    vi kanske missat varandra i lilla vännäs ändå :P

    vilka bra bilder! å en goodiebag! lyx!

    SvaraRadera
  3. Jag har köpt dom själv! :) Men har aldrig fått tillfälle att använda dom..så dom ligger i garderoben och bara ser ledsna ut. Då är det bättre att dom sitter på en vacker kvinnas kropp och beskådas!

    Som sagt aldrig använda, tags sitter fortfarande kvar :) typiskt mig!

    SvaraRadera
  4. Det är kul att bli sminkad .
    Och minglet ser också roligt ut!

    Nu är det minsann snart helg=)

    SvaraRadera
  5. Sv: tack! :D

    vart är det där någonstans? :)

    SvaraRadera
  6. coolt.
    kommer du typ från umeå:)?
    fint smink

    SvaraRadera
  7. det ser ut att ha varit roligt! :)

    sv: Tack :p

    SvaraRadera
  8. Hejsan Du ifrågasatte min ålder och jag är född 1970 Tack för att du kikade in på min blogg Var ju tvungen att kolla in din och den är trevlig Ha en fin helg MVH Camilla

    SvaraRadera
  9. sv: God morgon! :)
    Åh gud så kul du verkar ha haft det där.

    SvaraRadera
  10. ja dom är riktigt snygga!
    Få la se om det är just din lott jag drar ;)

    SvaraRadera
  11. Jadå, helt okej faktiskt! Hoppas du också haft en trevlig kväll!
    Fina bilder! :)

    SvaraRadera
  12. fan vad avundsjukl jag är :o får alla gå på sånt eller vaddp?

    sv: haha jo, dom är snälla :)
    okej låter ju jätteskönt! jo, jag har haft det bra. sjäölv?

    SvaraRadera
  13. å du e lika söt som alltid!

    SvaraRadera
  14. Jaa jag tycker det är skit kul :D

    SvaraRadera
  15. Vad söt du är, sminkningen är alldeles lagom dessutom. Jag gillar när det fortfarande ser naturligt ut och inte blir för mycket "klet" ;p

    SvaraRadera
  16. Sminkningen ser fin ut... Blev du nöjd?

    SvaraRadera
  17. såg ju inte fel ut :

    sv: vi är borta en vecka..

    SvaraRadera
  18. sv: jo det är ju verkligen det!! Tack så jätte mkt! :D<3

    SvaraRadera
  19. Svar: Okej gick tenan bra då? :) Själv ska jag skriva tenta på söndag men tror inte det kommer gå något vidare haha

    SvaraRadera
  20. Trevlig och fin blogg du har. Kolla mina söta apor och läs om minna äventyr i Burmas djungel

    SvaraRadera
  21. Svar: Okej men hoppas att du får ett bra resultat iaf :) vad har du läst för kurs som du skrivit tenta i?

    Jag har läst en juridik kurs på distans så det är den jag ska skriva tenta i på söndan.

    Ja, måste vara väldigt opraktiskt och tungt att bära upp dom där bomberna haha

    SvaraRadera
  22. sv: tack så myucket :D

    SvaraRadera
  23. Vad roligt! Jag ska på något liknande på PUB :)

    SvaraRadera
  24. Såg ut som en mysig mingelkväll fast de var kö o sånt.. :) men som du sa, inge fel med en goodiebag. .:)

    SvaraRadera
  25. Åh gud vad jag önskar att vi hade Topshop här i Kristianstad, eller ialf i Malmö..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails