tisdag 23 juni 2009

23/6 2009

Dagens outfit: Klänning Tiffany Alana, skor Depeche och armband vintage
Det här ramlade ner i brevlådan idag

Idag är det soligt och fint ute och som ni ser på bilden så skulle jag behöva lite solbränna så jag inte bländar folk så mycket. ;-)

Ett paket innehållandes ett par strumpbyxor ramlade ner i brevlådan idag, tack Sara Nilsson och evasunderkläder.se för det.=) Creds till Evasunderkläder för den snabba leveransen.

Nu ska jag ta och promenera iväg till banken och hämta lite tomma myntrör hade jag tänkt.

8 kommentarer:

  1. Ja jag hoppas verkligen att jag blir kry innan vi reser till göteborg inatt. men känner mig lite bättre iaf :)

    ska skicka ditt paket idag...låg med migrän igår så hann inte :(

    kram!

    SvaraRadera
  2. tack! ja det ska jag absolut ha! :)
    snygg tatuering som jag ser på benet... nygjord?

    SvaraRadera
  3. Det gör jag också. Skönt! :D
    Fin klänning! =)

    SvaraRadera
  4. dancing startar igen på fredag ;)
    hoppas du har det bra i värmen :) kram

    SvaraRadera
  5. Snygg klänning :D älskar färgglatt, synd att ajg själv inte har så mycket av det bara.. :/

    SvaraRadera
  6. Åh,vad härligt med shopping..ska nu gå å hämta ut mina paket jag har på posten :d Hoppas dem passar mig ..Kram på dig

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails